loading...
عشق تنها
لایو بازدید : 1 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

شبکه انگلیسی بی بی سی فارسی در پی شکست در جذب مخاطب، بارها دست به اعمالی زده که غالبا باعث ایجاد رسوایی برای این شبکه شده است.

چندی پیش، این شبکه دولتی، برای جبران عدم همراهی و مشارکت مردم در برنامه‌هایش، در سناریویی غیرحرفه ای به پخش تماس هایی از پیش ضبط شده به جای تماس های زنده روی آورد که این سناریو به “اتاق فرمان مشترک بی بی سی و صدای آمریکا” معروف شد.

در آخرین مورد از این رسوایی ها، شبکه بی بی سی فارسی برای جبران عدم همراهی و مشارکت مردم در برنامه‌هایش، اینبار در سناریو جدید خود به پخش تماسی از سال های گذشته در برنامه “مخاطب محور” نوبت شما روی آورده است.

نفیسه کوهنورد

ماجرا از این قرار است که همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، شبکه بی بی سی همگام با سایر رسانه های ضد انقلاب، ازچند روز قبل از آغاز هفته دفاع مقدس این حادثه مهم را بایکوت خبری کرد. این شبکه طی اقدامی شیطنت آمیز، در آستانه هفته دفاع مقدس، سوژه “عملکرد” سپاه را در دستور کار قرار داد.

در میان تماس هایی که در راستای سیاست های بی بی سی انگیس در برنامه نوبت شما ( تاریخ 92/6/27 ) پخش شد، شخصی با عنوان “علی از تهران” در برنامه صحبت کرد که سعی داشت عملکرد سپاه را زیر سوال ببرد.

اما با توجه به سابقه منفی شبکه بی بی سی در ادعای “مخاطب محوری” و همچنین کم بودن تعداد برنامه های نوبت شما با این موضوع، به نظر می رسید مراجعه به آرشیو این برنامه که در رابطه با سپاه پخش شده است به جای تامل برانگیزی ختم خواهد شد.

بررسی برنامه نوبت شما در تاریخ 88/3/15 رسوایی دیگری را برای این شبکه به بار آورد. صدا و مطالب مطرح شده از سوی یک نفر در آن تاریخ، این بار در برنامه نوبت شما مورخ 92/6/27 با عنوان حسین از تهران مورد استفاده قرار گرفت و پخش شد.

گفتنی است با اینکه ژست بیطرفی این شبکه انگلیسی همیشه اقتضاء می کند که به ظاهر دو طرف موافق و مخالف نظام را در برنامه اش شرکت دهد این بار برای رسیدن حتمی به مقصودش( تحت الشعاع قرار دادن هفته دفاع مقدس)، حتی صدای یک به ظاهر موافق نظام در نوبت شما شنیده نشد.

دانلود فیلم مربوط به خبر


لایو بازدید : 1 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)
 اینجا زمیـن است

میخواهم از رسم آدم هایش برایت بگویم...مثـل همیشه.

اینجا اگر عاشق شده باشی،نباید به هیچکس بگویی

چون اینجا عاشق شدن جرم است

اینجا هروقت از کار یا حرفِ انسان ها دلگیـر شدی نباید بروز دهی

چون این تو هستی که میشوی یک انسان کینـه ای

اینجا از زخم هایت نباید برای کسی بگویی

چون میفهمنـد دردت از کجاست...دقیقا آنجا را نشانه میگیرند برای عذاب دادنـت

اینجا نباید از شادی هایـت برای کسی بگویی

چون حسادتِ انسان ها میشود،دلیل از دست رفتـن شادی هایت

اینجا هروقـت دلتنگ شدی،نباید برای کسی از دلتنگی هایت تعریـف کنی

چون اینجا هیچکس حوصله ی شنیدن دلتنگی هایت را ندارد

اینجا زمین است

و تو همّیشه باید سکوت کنی


لایو بازدید : 2 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

با سلام خدمت دوست عزیزی که انتقاد کردندچرا عکسی از شهید درویشوند در وبلاگ شما نیست.
بنده این انتقاد بجا را میپذیرم. اولا از خانواده شهید عذرخواهی میکنم و بعد از شما دوستان و دوستاران شهداء عذر خواهی میکنم.که در حق این عزیز کم کاری داشتیم.

سردار، افتخار مردم شهر لوشان میباشد.سردار، افتخار  سیجیان صالحین میباشد.
نامش را زنده،یادش را گرامی و راهش را ادامه میدهیم.

زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست ،
هرکسی نغمه خود خواند و از صحنه رود،
صحنه پیوسته به جاست،
خرم ان نغمه که مردم بسپارند به یاد


لایو بازدید : 1 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)
با عرض سلام 

ورود شما را به دانشگاه سید جمال الدین گرامی می داریم.


لایو بازدید : 4 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

گفتم: کجاست ليلي؟ مشغول دلربايي؟

گفتا: شده ستاره در فيلم سينمايي

گفتم: بگو، ز خالش، آن خال آتش افروز؟

گفتا: عمل نموده، ديروز يا پريروز

گفتم: بگو ز مويش، گفتا که مش نموده

گفتم: بگو، ز يارش، گفتا ولش نموده
لایو بازدید : 3 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

8ـ6ـ شرايط بهداشتي بخش ها

1ـ8ـ6ـ كف كليه قسمت ها بايستي سالم ، قابل شستشو و غيرقابل نفوذ به آب و بدون ترك خوردگي باشد .

تبصره : محل اتصال ديوار و كف بصورت بدون زاويه بوده تا نظافت براحتي انجام پذيرد .

2ـ8ـ6ـ ديوار كليه قسمت ها بايستي سالم ، فاقد شكستگي و ترك خوردگي ، تميز و به رنگ روشن بوده و تا ارتفاع حداقل 8/1 متر قابل شستشو باشد .

3ـ8ـ6ـ سقف در کلیه قسمتها بایستی سالم ، صاف بدون ترک خوردگی و به رنگ روشن رنگ آمیزی شده و همیشه تمیز باشد.


لایو بازدید : 7 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

روزجمعه 5 مهرماه مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت لشگرده سیدالشهداء(ع) با حضور فرماندهان ورزمندگان این لشگردر گلزار شهدای امام زاده علی اکبر(ع) چیذر برگزار گردید.بعد از تلاوت  کلام الله مجید و شعر خوانی توسط برادر زکی خانی از رزمندگان قدیمی لشگر، حجه الاسلام شیخ علی ثمری به ایراد سخن پرداخت وبا خواندن این آیه از کلام الله مجید: من المومنین رجال صدقو ما عاهد الله علیه  ....تاکید کرد که دوری و فاصله گرفتن از خط شهدا و آرمان های آنها موجب میشود که نام ما از دفتر مجاهدان حذف شود و صرف شرکت در جهاد مصونیت نمی آورد....در این جلسه که با حضور پدر شهیدان موحد دانش همراه بود برادر حاج محمد فلکی از پیشکسوتان لشگرده سیدالشهداء(ع) و فرمانده تیپ نینوا در دفاع مقدس ازدلایل تشکیل این مجمع سخن گفت و ضمن معرفی 15 نفر از پیشکسوتان لشگر10 به عنوان هیئت مدیره مجمع پیشکسوتان خبر داد و در پایان سردار افروز جانشین بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه به ایراد سخن پرداخت و ضمن دعوت از همه رزمندگان لشگر10 برای حضور فعال در بسج پیشکسوتان جهاد و شهادت بر نظر خاص مقام معظم رهبری امام خامنه ای به این تشکل تاکید کرد..در پایان این جلسه که با نماز مغرب و عشا همراه بود پیشکسوتان با حضور بر مزار شهدا در امام زاده علی اکبر(ع) چیذر یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

تصاویر این جلسه را در ادامه مطلب ببینید


لایو بازدید : 1 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

قابل توجه کلیه دانشجویان

دانشجویانی که بر خلاف مقررات بیش از یک عنوان درسی از گروه معارف را انتخاب نموده اند ٬ دروس مازاد از گروه معارف بصورت سیستمی از انتخاب واحد ایشان حذف گردیده است. لذا لازم است دانشجویان مذکور انتخاب واحد خویش را مجددا بررسی و کنترل نمایند.


لایو بازدید : 2 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

شهیدی که به درخواست مادرش در قبر چشمانش را باز کرد شهیدی که به درخواست مادرش در قبر چشمانش را باز کرد . شهید حاج علی اکبر صادقی که پیک لشکر ۲۷ محمد رسول ال... بود . مادر شهید چنین می گوید هنگامی که فرزندم را درقبر گذاشتند او را به علی اکبر امام حسین (ع ) قسم دادم و گفتم پسرم چشمانت را باز کن تا یک بار دیگر تو را ببینم . آنگاه چشمانش را باز کرد . علی اکبر صادقی ولادت:1341/1/14 سمت:پیک لشکر 27 محمد رسول الله(ص) شهادت:1376/3/9چند تا خاطره از شهید صادقی:علی اکبر و تویوتا با حاج اکبر رفتیم منطقه.یک تویوتای صفر دادن به من که روزی دو سه بار می رفتم خط و بر می گشتم.یکبار توی راه حاج اکبر و دیدم.یک سر بالایی بود.تویوتا را گذاشتم پایین و پیاده رفتم بالا.بعد از حال و احوال کردن گفت:با چی اومدی؟گفتم:با ماشین!گفت:چرا نیاوردیش بالا؟گفتم:خراب میشه!یک تویوتای کالسکه ای پشت چادر داشت،نشونم داد و گفت:این ماشینه نه ماشین تو.گفتم:این ماشین به درد نمیخوره.ماشین من حرف نداره............... گذشت تا روزی که مجروح شد و من برای عیادت او به بیمارستان رفتم،تا دیدمش گفتم:دیدی ماشینت به درد نمیخوره!چیکارت کرد!بهت وفا نکرد.در زمان شاه یکبار علی اکبر را به جرم مبارزه علیه رژیم گرفتند.وقتی رفتند کلانتری یکی از پاسبانها سیلی محکمی به او زد.گذشت تا اینکه بعد از انقلاب همان کلانتری به دست ما افتاد.یکبار وقتی حاج اکبر رفته بود تا به پاسبانهایی که زندانی بودند غذا بدهد،همان پاسبانی را که به او سیلی زده بود را دید و به رییس کلانتری گفت:من می خواهم سیلی زده شده را بزنم.خلاصه بعد از کلی بالا و پایین شدن،قبول کردند که این کار را انجام بدهند.پاسبان را آوردند.حاج اکبر دستش را بالا برد که بزند تو گوش پاسبان. ناگهان گفت:((آقای پاسبان!در عفو لذتی است که در انتقام نیست. ))و از سیلی زدن صرفنظر کرد.چشمان علی اکبر روز تشیع جنازه رفتم داخل قبر.هیچ کس دیگری نبود،سرم را بردم نزیک صورت او،گفتم:خدایا،شنیده ام که حضرت علی اکبر(ع) امام حسین(ع) داماد بوده و یا در روایتی نیز آمده که حضرت علی اکبر(ع) فرزند هم داشته است. بهر حال خداوند را قسم دادم به حضرت علی اکبر(ع) جوان امام حسین(ع) گفتم: خدایا!چشما ن علی اکبر من در شب دامادی اش خیلی زیبا بود.دوست دارم آن چشمان را یکبار دیگر برای آخرین بار ببینم.در همین حال و هوا بودم که ناگهان دیدم فضای داخل قبر روشن و نورانی شد،آنجا دقیقا آیینه کاری شده بود............. و چشمان علی اکبر من باز شد با همان زیبایی که در شب دامادی بود.در حال خودم نبودم خدا را شکر کردم که آخرین خواسته ام را بر آورده کرد.آرام از داخل قبر بیرون آمدم،بدون اینکه به کسی حرفی زده باشم،به داخل یک گوشه ای رفتم،هیچکس نفهمید داخل قبر چه اتفاقی افتاد.این عکسهایی هم که گرفته شده،بعد از بیرون آمدن من بوده که چشمان علی اکبرم در حال بسته شدن بود.این ماجرا را تا چند سال پیش هم کسی نمی دانست.

شهيد علي اكبر صادقي



تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 18
  • بازدید کلی : 751