loading...
عشق تنها
لایو بازدید : 3 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
   به نام آنكه (علم الانسان مالم يعلم)

      درطليعه طلوع طلايي مهرماه  بار ديگر مشام جان مدارس به عطر خوش گامهاي دبیران و آموزگاران و دانش پژوهان عرصه علم و دانش معطر شد .

  حضور همه شما فرهيختگاني را كه بصيرت خويش را بر قلم هاي خويش نشانده ايد در ساحت اين تفرجگاه معنوي تبريك مي گويیم و اميدواریم در عرصه علم و دانش همه تحولات و  كارخانه آدم سازي در پرتو آبشار رحمت الهي كه دربرگيرنده همه پويندگان  علم و دانش است،  نردبان كمال را در مسير بهشت و رسيدن به رضايت الهي طي نماييد و بنا به فرموده مولا علي (ع) كه: "العلم سلطان من وجده صال به و من لم يجده صيل عليه": علم باعث قدرت و اقتدار است هر كه آن را به دست آورد اقتدار مي يابد و هر كه بازماند قدرت براو مسلط مي شود.درسال تلاش مضاعف و همت مضاعف با فراگيري و تكيه بردانش مبتني بر ايمان و جهت گيري خدامحور، شايستگي و كرامت انساني جانشيني خداوندي را دريابيد. درحصول اين هدف توفيق الهي رفيقتان باد.


لایو بازدید : 3 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

 

می دانی که همه جا سخن از علی علیه السلام است. این روزها از نام مولایمان حیدر کراربر در و دیوار نوشته و گفتار بسیار می بینی.

آری.... نامی آشنا که از هر نامی با آن آشناتری؛ چندان که شاید به یاد آوردی که هنوزنمی توانستیم پدر و مادرمان را صدا بزنیم یا حتی اسم خود را درست تلفظ کنیم که این نام را شناختیم .

چه می دانم؟ .... شاید نام خودت هم علی باشد؛ نامی که پدر از سر عشق به مولا بر تو گذاشته و چه بسا که مادر- در لالایی هایی که برایت داشته- با زمزمه علی بذر محبتش را در دلت کاشته باشد.

یادت می آید که در همان خردسالی و نوپایی ، هرگاه بر زمین می خوردیم ، پدر یا مادر یا حتی پدربزرگ و مادربزرگمان – با هزاران شوق و عشقی که به آموختن نام او به کودکش داشتند- می گفتند یا علی؛ بگو : یا علی و بلند شو!

.... و ما چنین برخاسته و بلند شدیم و با یاد و عشق علی علیه السلام بالیدیم و بر همه می بالیدیم که: مولایمان علی است.

 

 


لایو بازدید : 6 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

 

جور و بیداد کند عمر جوانان کوتاه


ای بزرگان وطن بهر خدا داد کنید

.

.

.






چه بسیار انسان ها دیدم تنشان لباس نبود؛


و چه بسیار لباس ها دیدم که انسانی درونش نبود ...!

.

.

.


بسته راهِ نفسم ، بغضُ و دِلم شعلهِ وَر است


چون یتیمی که به او، فُحشِ پدر داده کسی...

.

.

.

حاجی کجا...!!!

                 حج همینجاست...!!!

 

http://download755.persiangig.com/image/%D9%81%D9%82%D8%B1.jpg


.

.

.


عدالت اینه؟

 

 





تی شرت محرم طرح عرشیا

تی شرت محرم طرح عرشیا

خرید تی شرت محرم

تی شرت محرم (طرح عرشیان)

تی شرت محرم، یک تیشرت فوق العاده شیک و زیبا

برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران واقعی ...

با کیفیت استثنایی و چاپ عالی

برای اولین بار در ایران


با خرید تی شرت محرم به عزاداری امسال متفاوت ظاهر شوید

تیشرت محرم طرح جدید عرشیا

خرید پستی تی شرت محرم طرح عرشیا


قیمت : 29000 تومان

لایو بازدید : 5 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

 من از سر دلتنگی برای تو می نویسم.تمام نوشته هایم برای توست.برای تو که

           

لحظه لحظه زندگی ام را پر کرده ای و عهدی با من بستی نا گسستنی.


برای تو که شبهای بی قراری و دلتنگی ام و روزهای پر اضطراب و بیماری ام کنارم بودی.

 

من به تو چون کوهی تکیه کردم.هرگز تو را با تمام دنیا معاوضه نخواهم کرد

 

 که تو تمام دنیای منی.

  


پنجمین سالگرد دوستیمون مبارک

سلام امیرم تبریک میگم...







http://muharram92.com
تی شرت محرم

لایو بازدید : 4 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

رئيس دانشگاه پيام نورمركزكبودراهنگ:
 
 دانشگاه پیام نور دانشگاهی نوین و دانشجو محور است.
 
مراسم جشن بزرگ معارفه دانشجويان جديدالورود دانشگاه پيام نور مركزكبودراهنگ باحضور فرماندار این شهرستان و سایر مسئولين شهرستاني درسالن اجتماعات اين دانشگاه برگزارشد.
در اين جشن معارفه وجلسه توجيهي،دكترآزادبخت رئيس دانشگاه، ضمن خيرمقدم و تبریک عید سعید قربان در سخنانی به مقایسه دانشگاه های سنتی با دانشگاه های نوین نظیر دانشگاه پیام نور پرداختند و اشاره داشتند که دانشگاه های دولتی و سنتی بر ارتقا ملزومات آموزشی و پژوهشی تکیه داشته و امکانات بیشتری دارند اما در دانشگاه پیام نور محور دانشجو، سیستم آموزشی نوین و محتوای آموزشی غني بوده و نقش دانشجو در سیستم دانشگاه بسیار پر رنگ است چرا که خود دانشجو باید برخی مطالب را یاد بگیرد  به اصطلاح به دنبال دانش باشد و این با تکیه بر کتابها ارزشمند این دانشگاه که مراجع درسی سایر دانشگاه ها نیز هست میسر است. نمود این امر سادگی انتقال مطالب به دانشجویان پیام نور به دلیل داشتن مطالعه قبلی و همچنین در قبولین کارشناسی ارشد است که دانشگاه پیام نور همه ساله از امار قبولی قابل توجهی برخوردار بوده است. ایشان که معاونت داشنگاه پیام نرو استان همدان را نیز برعهده دارند، در پایان صحبتهای خود به ممتاز بودن دانشگاه پیام نور کبودراهنگ در بین دانشگاه های پیام نور استان در زمینه های مختلف از جمله فعالیتهای فرهنگی اشاره کردند.
دراين مراسم كه به همت دبیرخانه انجمنهای علمی دانشگاه پيام نورمركزكبودراهنگ برگزارشد، حدود 300 دانشجوي ورودي جديد دانشگاه در آن شركت كرده بودند، مسئولين،مديران گروه ها،كاركنان و تشكلهاي دانشجويي درقالب كليپ معارفه شدند. برنامه هاي ديگر اين جشن شامل توزيع بسته هاي فرهنگي،پخش كليپهاي مذهبي و طنز، اجراي مسابقه و برنامه هاي هنري و همچنين اهداء جوائز به مقام آوران مسابقات ورزشي و برگزيدگان فرهنگي بود.

 

http://www.uploadtak.com/images/p9777_11.jpg

 

 

http://www.uploadtak.com/images/q1715_1.jpg

 

http://www.uploadtak.com/images/z9266_2.jpg

 

http://www.uploadtak.com/images/t6149_3.jpg

 

http://www.uploadtak.com/images/b7147_4.jpg

 

http://www.uploadtak.com/images/c5232_5.jpg

 

http://www.uploadtak.com/images/j6169_6.jpg

 

 

http://www.uploadtak.com/images/h989_7.jpg

 

 

http://www.uploadtak.com/images/p4478_8.jpg

 

 

http://www.uploadtak.com/images/s4697_9.jpg

 

 

http://www.uploadtak.com/images/g499_10.jpg

 

 

 


لایو بازدید : 5 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
این ترم یه درس داریم به اسم حــ.ـقوق در تــ.جارت بعد یه استادی داریم خوبه ها ولی خب آخر استاداس , یه حرفایی میزنه عتیقه , بعد دیروز بحث حقو.ق زنو اینا شد (همه بحثی داریم لابلاشم یه نمه تــ.جارتم میگنجونه :دی) بحث حق ارث زن شد ؛ نمیدونم چرا تا اینو گفت یهو نیشم باز شد ولی به خودم اومدم گفتم احمق خانم یکم فک کن ارث بخوره سرت حقوقشم ایضا , دیگه یکی از بچه ها کلا دیروز شور حسینی گرفته بودش مدافع حق زن شده بود بد رقمآ , بعد به استادمون میگه چرا پسر 2 تا ارث میبره دختر یکی ؟! میگم بابا ارثو ول کن باباهامون تنشون سلامت که دیگه استادمون برگشت گفت خب چون دختر میره شوهر پولدار میکنه ولی پسر باید جون بکنه تا زندگیشو جمع کنه:| یعنی دیروز هلاک استدلالش شدم (انقد بحث شد که اگه مردا حق دارن 5 تا بانو اختیار کنن زنم حق داره ؛ کلا بحثای مصبط ایجده ای داشتیم دلتون نخواد جاتون سبز), بعد گفتن چرا زن ریس جمهور نمیشه و اینا گفت چون تو اسلام گفته خوب نیس خعلی روایت داریم که من یادم نیست ولی یکیش از امام صادقو اینان که میگه شیطون زنو راحتر گول میزنه(بفرما آبنبات:دی) :|


دار فک میکنم من مردم چی ارث میذارم , شرمنده شدم که هیچ خیری ازم به هیشکی نَمیرسه ^_^ فقط آرشیو عکسامو اول یکی بیاد پاکسازی کنه (حس بعضی عکسا خب فوق العادس بد به قضیه نگا نکنید مودب باشید:دی ) بعد شِر کنه در اختیار عموم بذاره ای چشوم از او چشوم راضیتره به علی ؛ البته الان نمیدما بعدن دیگه دسوم کوتاهه راضی نباشم دیگه در حقتون اجهاف میشه



                                          



لایو بازدید : 3 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
در بازی دوم مرحله دوم گروهی تیم نظام مهندسی روبروی تیم فجر 2 یکی از تیم های خوب این دوره قرار گرفت.

هر دو تیم با کسب هر نتیجه ای خود را در 1/4 نهایی میدیدند و نظام که از وجود سجاد به علت دواخطاره شدن بی بهره بود به بازیکنان کلیدی خود نیز استراحت داد تا باقبول شکست1-6 قدم به مرحله 1/4 گذارد.

یاسر زننده تنها گل این دیدار بود.


تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 759