loading...
عشق تنها
لایو بازدید : 5 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
این ترم یه درس داریم به اسم حــ.ـقوق در تــ.جارت بعد یه استادی داریم خوبه ها ولی خب آخر استاداس , یه حرفایی میزنه عتیقه , بعد دیروز بحث حقو.ق زنو اینا شد (همه بحثی داریم لابلاشم یه نمه تــ.جارتم میگنجونه :دی) بحث حق ارث زن شد ؛ نمیدونم چرا تا اینو گفت یهو نیشم باز شد ولی به خودم اومدم گفتم احمق خانم یکم فک کن ارث بخوره سرت حقوقشم ایضا , دیگه یکی از بچه ها کلا دیروز شور حسینی گرفته بودش مدافع حق زن شده بود بد رقمآ , بعد به استادمون میگه چرا پسر 2 تا ارث میبره دختر یکی ؟! میگم بابا ارثو ول کن باباهامون تنشون سلامت که دیگه استادمون برگشت گفت خب چون دختر میره شوهر پولدار میکنه ولی پسر باید جون بکنه تا زندگیشو جمع کنه:| یعنی دیروز هلاک استدلالش شدم (انقد بحث شد که اگه مردا حق دارن 5 تا بانو اختیار کنن زنم حق داره ؛ کلا بحثای مصبط ایجده ای داشتیم دلتون نخواد جاتون سبز), بعد گفتن چرا زن ریس جمهور نمیشه و اینا گفت چون تو اسلام گفته خوب نیس خعلی روایت داریم که من یادم نیست ولی یکیش از امام صادقو اینان که میگه شیطون زنو راحتر گول میزنه(بفرما آبنبات:دی) :|


دار فک میکنم من مردم چی ارث میذارم , شرمنده شدم که هیچ خیری ازم به هیشکی نَمیرسه ^_^ فقط آرشیو عکسامو اول یکی بیاد پاکسازی کنه (حس بعضی عکسا خب فوق العادس بد به قضیه نگا نکنید مودب باشید:دی ) بعد شِر کنه در اختیار عموم بذاره ای چشوم از او چشوم راضیتره به علی ؛ البته الان نمیدما بعدن دیگه دسوم کوتاهه راضی نباشم دیگه در حقتون اجهاف میشه



                                          



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 89
  • بازدید سال : 93
  • بازدید کلی : 826